Hide 'N Seek!
Duik in de klassieke gameplay waarin je kunt verstoppen of zoeken. Tel af voordat je op pad gaat om de Hiders te vinden, of ga op in de omgeving, blijf stil en wees de Seeker te slim af om te winnen!
Simpel, leuk en dynamisch -ide 'N Seek brengt het plezier van dit geliefde kinderspel tot leven!