Ahoi!
Legendarische schatten op geheime locaties in de wijde wereld, woeste monsters die je dwarszitten en andere piraten die je schip willen laten zinken, deze maritieme manie en meer wachten op je in deze stoere simulatie!
Je hebt een betrouwbare bemanning en een schip nodig om de uitdagingen te overwinnen. Kies alleen de sluwste zeerotten en bouw een waardig piratenschip!