Het is tijd om flink op de vuist te gaan in Hot Blood, de nieuwe low-poly 3D beat-em-up van de maker van Drunken Fist! Stap in de elegante schoenen van Roxy, een heldin die niet op haar mondje is gevallen. Als ze met haar vriend aan het shoppen is in het winkelcentrum, wordt ze plotseling overvallen door een zombie-uitbraak. Kan ze haar vriend vinden en levend ontsnappen?
Hot Blood is vechtplezier met zwaartekrachtelementen, van kledingwinkels tot de straten van de stad. Het is perfect om even tussendoor te spelen of juist een hardcore speedrun te proberen. Er is genoeg uitdaging zonder dat het zichzelf te serieus neemt. Pas Roxy aan met allerlei outfits, pak geïmproviseerde wapens op en baan je een weg door horden ondode vijanden om de apocalyps te overleven en zie er nog goed uit ook!