FUNCTIES
HOUSE is een horror-avonturenspel waarin je als jong meisje een gevaarlijk huis verkent dat er alles aan doet om jou en je gezin te vermoorden. Race tegen de klok om het lot te veranderen... of val zelf in de duisternis.