House of Horror - 7 Psychos
Gameplay: Dit is een first-person, single-player horrorervaring. Het begint op een griezelig kermisterrein, waar een alwetende verteller je kennis laat maken met de verontrustende attracties. Terwijl je op verkenning gaat, word je aangetrokken tot het beruchte spookhuis. Buiten hinten verontrustende tentoonstellingen en surrealistische kunst naar de verschrikkingen die komen gaan. Eenmaal binnen begint je angstaanjagende reis. Het landhuis heeft zeven dodelijke verdiepingen, elk geregeerd door een andere psychopaat die een van de zeven hoofdzonden vertegenwoordigt. Elk level is een labyrint vol vallen, puzzels en unieke vijandelijke mechanismen. Je doel is om de lift te bereiken om te ontsnappen, maar eerst moet je de psychopaten te slim af zijn. De verteller geeft hints over de zwakheden van elke moordenaar, maar het oplossen van het mysterie en overleven is aan jou. Elke verdieping biedt een andere uitdaging, waarbij je strategie en snel denken moet gebruiken om de moordenaar te vermijden, verborgen puzzels op te lossen en door het dodelijke doolhof te navigeren. Naarmate je vordert, neemt de spanning toe en worden de puzzels complexer, waarbij horror, spanning en puzzels oplossen worden gemengd in een huiveringwekkend kat-en-muisspel. Kun jij de waanzin overleven, alle zeven psycho's te slim af zijn en ontsnappen uit het spookhuis? Of word je gewoon een ander slachtoffer van de verdraaide erfenis van het huis?