Jij bent de enige overgebleven mens in een wereld vol met maskers.
De mensheid is verdwenen en het lijkt erop dat Itorah de laatste van haar soort is! Om haar verleden te ontdekken zal ze haar luidruchtige bijl moeten oppakken en zich een weg moeten vechten door de weelderige bossen, gevaarlijke tempels, stormachtige kliffen en meer met de hand geschilderde biomen.
Hun onschuldige zoektocht naar kennis verandert al snel in een missie om deze vreemde nieuwe wereld te redden van de grootste bedreiging: een mysterieuze plaag die alles dreigt te verteren.
Handgemaakte kwaliteit: verken een prachtig gerealiseerde wereld geïnspireerd door Zuid- en Midden-Amerikaanse landschappen, allemaal liefdevol met de hand geschilderd door het ontwikkelingsteam om de wereld van Nahucan tot leven te wekken.
Ouderwets platformen: wanneer ITORAH niet door het landschap hakt en snijdt, moet ze haar spring- en ontwijkingsvaardigheden zo scherp houden als haar bijl terwijl ze steeds moeilijkere puzzels en platformuitdagingen overwint.
Ontrafel het mysterie: is ITORAH de enige overgebleven mens en zo ja, wat is er met iedereen gebeurd? Achterhaal het mysterie met tal van spannende wendingen terwijl de dappere jonge krijger zich een weg baant door weelderige bossen, oude tempels en meer tijdens haar missie om Nahucan te redden!
Maak onderweg vrienden: zoals het oude gezegde luidt, de "echte schat is de vrienden die we onderweg hebben gemaakt". Ontmoet een stel vreemde, eigenzinnige personages die Itorah mogelijk wel of niet helpen tijdens haar missie.
Betoverend geluidsontwerp: de liefdevol gemaakte, dynamische soundtrack van ITORAH nodigt uit om jezelf onder te dompelen in de schoonheid van Nahucan.