Welkom bij het mooiste jelly-puzzelspel voor huisdieren - Jelly Battle!
Vecht en verdien coole dingen die je met je huisdier kunt gebruiken. Maar wees voorzichtig, gevechten zijn niet zo eenvoudig als je zou denken! Jellies zijn behoorlijk slimme wezens, dus je moet slim spelen om een spel te winnen.
Upgrade je gelei-huisdier, zorg ervoor, verzamel alle skins en wees de beste in de strijd!