Jigsaw Art: 100+ Famous Masterpieces
Puzzelaars met een passie voor kunst kunnen eindelijk hun hart ophalen. Puzzel de mooiste kunstwerken met Jigsaw Art. Van Da Vinci en Van Gogh tot Botticelli en Hokusai. Kies uit verschillende categorieën, zoals klassieke Meesterwerken, Abstract, Aquarel and Moderne kunst. Laat je inspireren door prachtige kunstwerken terwijl je jouw hersenen kraakt om de meest uitdagende puzzels op te lossen.