Kayko & Kokosh Coloring Book
De humoristische strips volgen het verhaal van twee krijgers die er alles aan doen om hun geliefde kasteel van Mirmilovo te verdedigen tegen aanvallen van de kwade orde van Knaveknights.
Kayko is het slimme, vindingrijke en lieve soort held, terwijl Kokosh meer een sterk en zelfverzekerd type is, die altijd honger heeft. Ze dienen allebei kastelein en zijn vrouw - Mirmil en Lubava - die de algemene orde in Mirmilovo regelen.
Op deze prachtige, maar zelden rustige plek zijn de stiekeme aanvallen van de Knaveknights zo gewoon dat Kayko en Kokosh voortdurend nieuwe tactieken moeten bedenken om het kasteel te redden. En dat doen ze op de meest grappige en sluwe manieren die mogelijk zijn: van absurde diplomatieke geschillen over het wijzigen van de openingstijden van het kasteel tot de strijd met een overweldigende geest van luiheid.
De tien extra strips verbeelden het leven van alledag in kasteel en omgeving, met schattige en magische wezens die daar leven.
Dankzij de leuke tekeningen en verhalen zou het "Kayko & Kokosh Kleurboek" lezers van elke leeftijd moeten plezieren en hun humeur onmiddellijk moeten verbeteren!