Kids Party Checkers
Kids Party Checkers is een klassiek maar inspirerend bordspel met unieke visuele eigenschappen om de jongste spelers enthousiast te krijgen!
De helden gaan een potje dammen tijdens een tuinfeest. Je kunt een avatar kiezen die je bijstaat tijdens het spel.
Ook kun je het saaie zwart-witte bord en de stenen vervangen voor een van de vele andere beschikbare thema's en kleuren. Verder kun je de grootte van het bord aanpassen aan je hoeveelheid ervaring. 6x6 is perfect om kinderen het spel te leren terwijl 12x12 het meest geschikt is voor geavanceerde spelers die op zoek zijn naar een echte uitdaging.
Dit simpele spel met een adembenemend grafisch ontwerp helpt jou en je familie en vrienden de regels van het dammen onder de knie te krijgen!