Knowledge Keeper
In oude tijden leefden de voorouders in gelukzaligheid, beschermd door de heilige kracht van twee kristallen. Het ene kristal ondersteunde de geestelijke wereld en het andere versterkte de materiële wereld. Dit ging door totdat een van de verraders de controle over de energiebronnen stal en claimde. Hij wilde een God worden en de hele wereld onderwerpen. Met grote moeite wisten de voorouders de kristallen van goddelijke macht terug te krijgen. Ze verbrijzelden beide kristallen in talloze fragmenten. Nu is de wereld beschermd tegen de verraders, maar kwetsbaar voor externe bedreigingen. Onder de betrouwbare bescherming van oude magiërs zijn de scherven verborgen in vier delen van de wereld, en de kennis over hen wordt zorgvuldig bewaakt door bewaarders van kennis. Sindsdien is er veel tijd verstreken... Mensen zijn de kristallen van goddelijke kracht vergeten. Echter, het kwaad begon deze weerloze planeet te infiltreren. Afstammelingen van de bewaarders van kennis begonnen, na het aanschouwen van de onrust, de kristalfragmenten te verzamelen. De tijd dringt.
In dit spel word je een bewaarder van kennis, die scherven van goddelijke kristallen verzamelt. Zoek de juiste weg naar de kristallen. Vermijd gevaarlijke obstakels. Teleporteer van de ene ruimte naar de andere om dichter bij je doel te komen. Los taken op over geheugen, logica en oriëntatie in de ruimte om toegang te krijgen tot de geblokkeerde gebieden. Vernietig, verplaats en combineer objecten op de niveaus om bij de goddelijke kristallen te komen.