Er was eens een fortuin, ik was Leo, een briljante ingenieur met een turkooizen vacht en een accent zo dik als borsjtsj. Mijn gadgets waren legendarische, zoemende wonderen die me rijk maakten en me een berg goud bezorgden.
Op een dag verdween mijn rijkdom, en bleef ik gebroken en platzak achter. Nu, tien jaar later, ben ik terug op een wervelend avontuur om mijn verloren fortuin terug te vinden en de dief te ontmaskeren.
Sluit je aan bij mij in deze epische reis vol wendingen en hartverwarmende momenten, terwijl ik het spoor van goud volg en de waarheid achter mijn gestolen fortuin ontdek!
Leo’s Fortune is een platformavonturenspel waarin je de sluwe en mysterieuze dief opjaagt die je goud heeft gestolen. Prachtig handgemaakte levels brengen het verhaal van Leo tot leven in dit epische avontuur.