Let Me Sleep
In Let Me Sleep help je een man die zo moe is dat hij nooit genoeg slaap kan pakken.
Wees die buddy die altijd voor hem klaar staat, los griezelige puzzels op en voer taken uit die soms een tikkeltje smerig zijn ... allemaal zodat je vriend onbezorgd in dromenland belandt.
Er zijn geheimen verborgen achter en onder elke deur, elk bed en elke kier in de vloer.