Een inferno buldert over een verwoeste geheime militaire basis.
Super Mechs geboren uit geavanceerde wetenschap en moderne wapens vechten in een zware run-and-gun mech shooter!!!
De buitenaardse invasie van het "Gogoh-leger" is neergeslagen en de mensheid keert eindelijk terug naar vrede en welvaart.
Maar dan staat een machtig geheim genootschap bekend als de "Neo Roland Party" op en voert gesynchroniseerde aanvallen uit over de hele wereld, waardoor de wereld opnieuw in chaos vervalt.