Vecht je een weg naar buiten vanuit Core Station in de diepten van de aardkorst, terug naar de oppervlakte, 30 mijl hoger, en bied hulp aan iedereen die beneden vastzit.
Upgrade je schip en wapens terwijl je gaat. Ontvang nieuwe blauwdrukken voor upgrades van de boffins op Core Station. Je hebt alles nodig wat ze je kunnen geven om te vechten tegen de Drones die de tunnels hebben overstroomd.