Master Maker 3D Ultimate
Speel als Master Maker, een jonge bouwer die beschikt over een speciale boemeranghamer waarmee hij items kan verzamelen, dozen kan vernietigen en vijanden van een afstand kan verslaan! In dit 3D-avontuur, geïnspireerd op klassiekers uit de jaren 90, kun je vrijelijk verkennen en bouwen. Het speltype Adventure bevat 50 kleurrijke levels om inspiratie op te doen voor je eigen bouwsels. Ga met Master Maker gewoon van het startpunt naar de vlag aan het einde van het level door over platforms te springen, vijanden uit te schakelen en vallen te vermijden! Vervolgens kun je met Level Creator originele levels bouwen naar keuze door blokken, munten, spietsen, kanonnen, bomen, decoraties, hellingen en nog veel meer toe te voegen!
Master Maker 3D Ultimate, gepresenteerd in HD 3D-stijl, is een low-poly actie-ervaring die leuk is voor het hele gezin. Je kunt in feite onbeperkt spelen omdat je na het uitspelen van de hoofdlevels je je fantasie kunt gebruiken om constant nieuwe levels te blijven maken. Bovendien, als je het speltype Adventure uitspeelt, krijg je 350 nieuwe levels om van te genieten!