Mechanic 8230: Escape From Ilgrot
Duik in het verleden van de post-apocalyptische wereld Bifrostia en degenen die haar naar de ondergang hebben geleid. Waarom willen ze de RO-2 eenheid? Voordat je dat te weten komt, moet je een gewaagde ontsnapping van onder hun neus maken.
De verroeste stad Ilgrot is niet de beste plek om te wonen. Vooral als je op het slechtste moment bij de verkeerde droid terechtkomt. Zet het op een lopen en "point & click" je weg naar de veiligheid. Ontsnap uit dit verwoeste land!