Meester recherche Bundel
Sherlock Holmes Crimes & Punishments: Gebruik je indrukwekkende talenten als detective om een groot aantal spannende en gevarieerde zaken op te lossen: moorden, vermiste personen, spectaculaire diefstallen en sinistere onderzoeken. Kies de onderzoekskanalen die u wilt volgen, ondervraag uw verdachten, leid de schuldigen af en bepaal zorgvuldig hun lot. Zorg er wel voor dat u de juiste verdachte kiest, want de onschuldigen kunnen net zo gemakkelijk betrapt worden in uw onderzoeken.
Sherlock Holmes The Devil's Daughter: ondervragingen, gevechten, achtervolgingen, uitvluchten en het bovennatuurlijke. Ontdek een spel die onderzoek, actie en verkenning combineert voor een ervaring die de grenzen van je zenuwen en intelligentie zal testen. Verken een grandioze, halfopen wereld Londen en ontwar een web van intriges, leugens en misleiding, alles culminerend in een laatste grootse onthulling over Sherlock zelf.