Dit is een puzzelgame met de populaire Mentori-personages. Gebruik de "Hiyoko-bal" om combo's te maken. De game is makkelijk op te pakken voor spelers die nieuw zijn in het genre. Speel het verhaal om foto's te verzamelen en beleef plezier met Mentori 4-Box Manga.