Metamorphosis + What the Duck Bundle
In Metamorphosis ben jij Gregor, een man die wakker wordt en ontdekt dat hij mysterieus is veranderd in een insect. Navigeer door een wereld die op angstaanjagende wijze is uitgerekt en onbekend is geworden. Ontdek het mysterie van jouw transformatie en ontdek waarom jouw vriend Joseph is gearresteerd. Gebruik jouw nieuwe lichaam om deze duistere en verwrongen wereld te doorkruisen en ga richting De Toren, waar je misschien de antwoorden vindt die je zoekt.
Heb je je ooit afgevraagd wat jouw geestdier zou zijn? In What The Duck heeft iedereen er een. Die van jou blijkt gewoon een eend te zijn. Neem je kleine metgezel mee in de strijd in deze actie-avontuur RPG met een op ritme gebaseerd ambachtssysteem en maak naam voor jezelf en je nieuwe maatje. Het gekwaak is het minste van je zorgen.