Onder het grimmige maanlicht strijdt de woeste, kleien krijger Grey Irma, gedreven door een eenzaam doel: de Beeldhouwer vinden en het mysterie van haar bestaan ontrafelen.
Gooi alles in de strijd en leer nieuwe vaardigheden om verder te komen in een meedogenloze, niet-lineaire 2D-wereld. Neem het op tegen de meedogenloze duisternis die je probeert te vernietigen. In Moonscars is elke dood een wijze les - en als je elke uitdaging overwint, ontdek je nieuwe waarheden.
Ontdek een vreemd, duister fantasieverhaal vol wendingen en een zorgvuldig opgebouwde wereld. Zoek de waarheid van je schepping en word beloond.
Wees getuige van verhalen en herinneringen van verraad, lijden en wraak terwijl Grey Irma en haar medewezens van vlees en klei op zoek gaan naar de waarheid en een levensdoel.