Mustache in Hell is een komische actiegame met twee sticks. Jij en je snor vechten tegen hordes vijanden, verzamelen buit, upgraden wapens en nemen het op tegen enorme eindbazen.
John Mustache is een keiharde politieagent. Na een paar verontrustende dromen wordt hij wakker op een vreemde plek en moet hij een onverwachte deal sluiten met de Grim Reaper om de controle over zijn leven terug te krijgen.