Je hebt enkel een compsognathus, een leeg veld en wat geld. Je moet je dino voeren, voor hem zorgen en zijn leefomstandigheden verbeteren!
In de game moet je geld verdienen door eieren en andere producten van de boerderij te verkopen. Je kunt dan op de boerenbeurs meer dieren kopen. En bij de winkelier kun je voorwerpen kopen om je boerderij te verbeteren. Naarmate je boerderij groter wordt, speel je bonusvoorwerpen vrij en kun je al je dino's aanpassen!
Je kunt allerlei verbeteringen aan je boerderij vrijspelen en ongelooflijke bonussen verzamelen!