Neko Secret Homecoming
Neko Secret Homecoming combineert derdepersoons 3D-verkenning van Neko Town met 2D-puzzels in de animefabriek. Als je de terminals in de animefabriek wilt hacken, moet je beeldpuzzels oplossen waarmee je prachtige afbeeldingen ontgrendelt. Ter afwisseling zijn andere minigames over de speelwereld verspreid, zoals darts gooien of kluizen kraken.