Never Give Up
Never Give Up zit bomvol gemene vallen en gevaren die speciaal zijn ontworpen om je platforming-vaardigheden te testen.
Als het echt moeilijk wordt, geven de bikkels niet op! Van de makers van de brute en geliefde webserie die wereldwijd door miljoenen spelers is bekeken, ,verschijnt een nieuwe aflevering met hardcore platforming die alles van je vaardigheden vergt.
Iedere keer dat je een level voltooit, komt er een nieuw element bij om het nog moeilijker te maken. Cirkelzagen? Ja. Doelzoekende raketten. Check. Gigantische robotneushoorns? Zeker weten. Never Give Up heeft dat allemaal en nog veel meer in 150 levels en met enorme eindbaasgevechten en de stem van Arin Hanson.