Hartstochtelijk actiespel waarin je vliegende frisbees steelt, gooit en ontwijkt om je tegenstanders neer te halen. Tot 4 spelers kunnen deelnemen aan het gevecht in deze lokale multiplayer sportknokpartij met een stripkunststijl. Laat je stempel achter in de gewelfde hallen van Nice Disc!
Zal jij degene zijn die als laatste overeind blijft en met de kampioensriem naar huis gaat in de verhaalmodus? De verhaalmodus is beschikbaar voor maximaal 2 spelers, dus verbeter je eigen vaardigheden of ga eropuit met je vriend in straat- en arenagevechten!
Daag je vrienden uit in de lokale multiplayerstrijd met maximaal 4 spelers en verhitte modi! Overleef in de Battle Royale, neem deel aan teamgevechten, bereik het doel om de hoogste snelheid te behalen in de Nice Disc Run, of mik op de beste teamscore in de Nice Disc Striker!