In de jaren '80 en begin van de jaren '80 was 'Super Ninja-kid' een van de meest succesvolle franchises van Jaleco, met enkele buitengewoon succesvolle spellen.
'Restored with love' is steevast ons motto bij ININ, maar dit keer past het echt goed bij 'Ninja JaJaMaru: The Great World Adventure, een GameBoy spel uit 1990 dat nu voor het eerst in kleur verschijnt! Het loopt perfect op moderne consoles - en is deel van deze Deluxe Edition!
Gedurende de decennia zijn er meerdere pogingen gedaan om losse spellen uit de serie te introduceren bij westelijk publiek. Nu, voor de allereerste keer, worden de belangrijkste en meest legendarische spellen uit de serie beschikbaar voor alle internationale fans!