Nora: The Wannabe Alchemist
Kruip in de huid van Nora, een pittige jonge heks die een paar roekeloze keuzes heeft gemaakt. Ga op een grillig point-and-click avontuur en help haar haar fouten recht te zetten. En als je toch bezig bent, help je deze alchemist in spe om een gediplomeerde heks te worden.
Gebruik je alchemie om de oude tuinen van Nora's oma nieuw leven in te blazen. Ontdek nieuwe locaties en nieuwe materialen om je reis naar de top te versnellen. Help Nora haar droom te verwezenlijken en een meester-alchemist te worden.
Kies uit een groot aantal opties om van Nora's huis een plek te maken die jij je thuis kunt noemen. Gebruik je zuurverdiende geld en pas het naar hartenlust aan. Het zal je alchemie niet beïnvloeden, maar het zal er prachtig uitzien.