Er is een eiland 30 mijl uit de kust van Engeland dat de lokale bevolking “The Forsaken Isle” noemt. Deze eens zo bruisende havenstad zou nu de thuisbasis zijn van geesten, dodenbezweerders en gevaarlijke mensetende wolven?
Je hebt je verstand nodig om de duistere krachten die je omringen het hoofd te bieden, zodat je een kans maakt om met je leven te ontsnappen.