Je hebt maar twee knoppen nodig. Door de dynamische actie heb je geen moment rust!
Je hebt maar twee knoppen nodig. Door de dynamische actie heb je geen moment rust!
Van de ‘One Punch’ modus, met wijde omgevingen die jouw controle over de afstand test, tot ‘JabJab’ modus, waar je beide handen moet gebruiken alsof je zelf bokst, en ‘Assault’ modus, waar timing cruciaal is. Er is voor iedere speler een mode om zijn limieten te testen.
De complexe grafische pixels die worden berekend, dragen bij aan de behoefte om de unieke skins in de game te verzamelen! Combineer alle verschillende verzamelobjecten om de perfecte combinatie van karakter, boksbal en effect te vinden!