OverShoot Battle Race
Geïnspireerd door de isometrische arcade-racegames in oude stijl, is OverShoot Battle Race een buitengewoon leuke racegame die de emotie terugbrengt om alleen of met zijn vrienden een gevechtsracegame te spelen.
OverShoot zal het verloren gevoel terugbrengen, dat was spelen met vrienden en familie terwijl je in de eerste plaats op de bank zat te vechten en boos te schreeuwen wanneer iemand je auto laat ontploffen.
Speel alleen of met zijn vrienden en familie en beleef geweldige momenten met echt plezier en uitdaging, maar wees voorzichtig, misschien verlies je je vrienden.