Stijg tot grote hoogten met je zeppelin en verken een kleurrijke wereld vol drijvende eilanden. Bevriend je medereizigers en de eigenaardige eilandbewoners, kraak je hersenen om puzzels op te lossen en verzamel grondstoffen om je reis naar het onbekende voort te zetten.