In het vervolg van de veelgeprezen towerdefense-serie speel je als Tikiman en bouw je torens om je Tiki Hut te beschermen tegen de duivelse monsterhordes. Dit prachtig gedetailleerde 3D-vervolg is volledig opnieuw uitgedacht met online-coöperatie* met vier spelers en vrij explosieve fruitbommen. Maak je klaar om je Chibis nogmaals te verdedigen in dit leuke en verslavende spel voor het hele gezin!