Point'n'Click Lovers: Daedalic Adventure Bundle
Dit pakket voor aanwijs- en klikfans bevat zes klassieke avonturen uit de kluis van Daedalic. Deze fraaie, handgemaakte avonturenspellen in 2D bevatten talloze interessante personages, pakkende verhalen en uitdagende puzzels voor urenlang plezier.