Powered Platformer Bundle
Je moet de krachten van de vier elementen (wind, water, vuur en aarde) gebruiken om nieuwe vaardigheden te krijgen en elke zone uit te spelen. Kun jij je de vaardigheden van een elementalist eigen maken? De uitdaging wordt steeds groter in 80 slim ontworpen levels. Jij bent de laatste hoop van de mensheid in een wereld die wordt geteisterd door een dodelijke ziekte.
Alleen door alle kristallen in elk level te verzamelen, kun je een magisch elixer maken en een geneesmiddel vinden.
TP Bullet is een platformspel vol puzzels. Je krijgt maar één kogel om elke puzzel op te lossen en het level uit te spelen.
Kruip in de huid van een geheim agent annex scherpschutter en ga de strijd aan met de kwaadaardige Skeleton King en zijn handlangers die de stad onveilig maken. Een aardige heks geeft je een betoverde kogel waarmee je kunt teleporteren en zo de eeuwenoude magische munten kunt vinden om de schurken te verslaan.
Spring, schiet en blokkeer in 40 geweldige, meeslepende levels en zorg dat je altijd wint.