Pretty Girls Rivers
Combineer tegels met een aanlokkelijke twist in Pretty Girls Rivers! In dit snelle puzzelspel moet je twee identieke tegels vinden, net als in mahjong solitaire, maar in plaats van stapeltjes die je moet wegspelen draait het in Rivers om patronen, obstakels en moet je alles binnen de tijd doen. Alle tegels liggen open en zijn makkelijk te zien, waardoor je strategisch twee dezelfde kunt kiezen en kunt voorkomen dat je vast komt te zitten. Dankzij snel denkwerk combo's maken levert een hogere score op! En als je geen zin hebt om je te haasten, schakel je over naar de makkelijke stand met hints, hulp met schudden en een speelstijl die meer relaxt is.
Voor elke 4 speelvelden die je uitspeelt in Pretty Girls Rivers worden nieuwe outfits onthuld voor je vrouwelijke maatjes. Je kunt kennismaken met 6 beeldschone deelneemsters, allemaal met Japanse stem. Ze hebben kleding aan die sportief, schattig en sexy kan zijn! Je kunt ontgrendelde outfits altijd bekijken in een verbeterd speltype Dressing Room. Lukt het je ze allemaal te verzamelen?