Pro Flight Simulator Deluxe
Ben je klaar om als nooit tevoren door de lucht te vliegen? Pro Flight Simulator Deluxe' biedt de spannendste en meest realistische vliegervaring die er is! Kies uit vijf ongelooflijke vliegtuigen, waaronder twee wendbare watervliegtuigen die perfect zijn voor landingen op het water, een krachtige legerjet voor hartverscheurende missies met hoge snelheid en een machtige jumbojet voor epische reizen.
Met verbluffend realistische beelden van de buitenkant en de cockpit voel je je een echte piloot terwijl je wisselt tussen meerdere camerahoeken om het perfecte perspectief te vinden. Vlieg door 40 uitdagende levels, elk in een van de 10 prachtig vormgegeven landschappen, van besneeuwde bergketens tot de uitgestrekte woestijnen van Noord-Afrika. Elke missie brengt nieuwe uitdagingen met zich mee en de veranderende windomstandigheden houden je scherp terwijl je door de turbulente lucht navigeert.
Jouw missie? Verzamel waardevolle goederen die onder levendige ballonnen hangen terwijl je je vliegtuig op meesterlijke wijze door de steeds veranderende lucht stuurt. Denk je dat je de uitdaging onder de knie hebt? Ga dan voor de 'World Tour', een epische reis over de hele wereld waarbij je je vaardigheden tot het uiterste dwingt terwijl je bekende landschappen verovert met nieuwe, onvoorspelbare weerpatronen.
Stap in, neem het stuur in handen en maak van elke vlucht een avontuur met 'Pro Flight Simulator Deluxe'! De hemel is de limiet - ben jij er klaar voor?