Project Nimbus: Complete Edition
Project Nimbus is een supersnelle actiegame met mechs en speelt zich af in een toekomst waarin de aarde is verwoest. De speler bestuurt een bewapende, humanoïde gevechtsrobot.
Vlieg door de lucht met 360 graden vrijheid en vecht tegen vijanden met diverse wapens en technieken, van slimme raketten tot snelle zwaardaanvallen.