Puzzle Games Bundle (5 in 1) vol.2
Ramto is niet de slimste man in het heelal. Hij vindt het leuk om problemen te vinden en op te lossen, maar toen hij wakker werd op een ruimteschip was dat zelfs voor hem te veel. Alleen op het schip had hij geen idee hoe hij het moest besturen, tussen een hoop vreemde apparaten die waren gemaakt door een schizofrene ingenieur.
In elk level is het doel nooit ver... Het pad is echter een echt doolhof. Kies een richting en ontwijk de muren die niet bij jouw kleur passen. In het begin is het makkelijk, maar het wordt al snel lastig door het slimme levelontwerp en nieuwe mechanieken zoals schakelaars en teleporters. Het oplossen van alle 50 levels is een prestatie om trots op te zijn!
We zijn ervan overtuigd dat Colorful Colore je hersenen op verschillende en unieke manieren zal plagen om je uiteindelijk dit geweldige gevoel van beloning te geven.
Speel met het 4-heldenteam. Verdedig je tegen de hordes monsters, plan je zetten, verbeter je vaardigheden. Versla alle vijanden in elk level en ga het dodelijke gevecht aan met de Boss!