Richt de tuinen van de koningin in om bezoekers uit de hele wereld aan te trekken. Speel 120 uitdagende 3-op-een-rij-levels, verzamel munten en juwelen en ontwerp tuinen! Het is een koninklijke viering om de mooiste tuin van Japan te creëren. Vier het festival vandaag nog met Queen's Garden Sakura Season!