Rally Racers: waar doelbewust scheuren je doel is!
Rally Racers, een maffe cartoonracegame, is een en al snelle en heftige actie voor het hele gezin. Neem het op tegen andere coureurs op weg naar de roem! Pik onderweg speciale wapens en boosts op, laat wat stunts zien, en huur coureurs van de tegenstand in om de uitdagingen te voltooien en als eerste over de finish te gaan.
Verzamel verborgen fruit, verbeter wagens, ontvang punten voor stunts, schiet de slechteriken overhoop, kies partners in de game gebaseerd op hun kwaliteiten, haal de slechteriken naar jouw kant en voltooi in elke level uitdagingen boordevol actie om de ultieme winnaar te zijn!