Raptor Boyfriend: A High School Romance
Speel Stella, een tienermeisje dat verhuist naar een kleine stad waar ze een geheime community van cryptides ontdekt. Ze is vastbesloten om tijdens haar laatste jaar op de middelbare school erbij te horen, nieuwe vrienden te maken en hopelijk de liefde te vinden, maar het zal niet makkelijk zijn. Help haar de juiste keuzes te maken tijdens de interacties in een grafisch handgetekend avontuur vol drama en komische situaties. Verdien verzamelobjecten door belangrijke details te onthouden tijdens gesprekken met je crushes.
Onder de mogelijke liefdes voeren drie cryptidetieners de roedel aan. Laat je verleiden door Day, de magische fee en artiest vol zelfspot, maar wees op je hoede voor haar spookachtige ex-vriendin die vastbesloten lijkt je af te schrikken. Herenig je met je jeugdvriend Taylor, de mysterieuze gitaar spelende sasquatch, maar probeer zijn banddrama te vermijden. Of ontmoet ten slotte Robert, een levendige crossmotorrijdende dinosaurus die op elk moment een grap kan uithalen. Of niet. Hij leeft vooral voor vandaag, maar zijn verleden is bezig met een inhaalslag. Kies wie je belt na school, wie je als laatste afzet, wie je opvrolijkt tijdens de vakantie en maak nog meer beslissingen om te zien welke cryptide de uitverkorene is. Hoe besteed jij Stella's kostbare dagen?