Rescue: The Beagles
Ergens in de uitgestrekte gebieden van het Amita-gebergte stortte een vrachtvliegtuig neer.
Het vervoerde een grote lading beagles die op weg waren naar het CutLab, een enorme proefdierfaciliteit.
Het laboratorium is boos over het verlies van zijn kostbare testmateriaal en zet een afdeling voor biorisico's in die vastbesloten is zijn "eigendom" terug te winnen.
We sturen ons elite dierenreddingsteam om zoveel mogelijk honden te redden voordat het gegrom van het laboratorium hen terugbrengt naar het leven van eindeloze ellende. Gaan!
De game biedt een kerngame-ervaring gericht op score-aanvallen en het bereiken van hoge niveaus, als eerbetoon aan klassieke arcades uit het 8-bit-tijdperk. Speel als Nicole of Edwin en red zoveel mogelijk schattige hondjes. Overwin verraderlijk bergterrein door te parkouren, touwen en parachutespringen in een intense, snelle achtervolging door kleurrijke procedureel gegenereerde niveaus. Voer het bevel over uilen en gebruik ze als wapen tegen een horde biohazard-kerels, vivisectors, laboratoriumdirecteuren en meer. Upgrade je vaardigheden en consumeer wilde gojibessen om superkrachten te verwerven!