Ring Sculptors
With nine unique characters to choose from, you find yourself in the Ring Sculptors' base, a hub of avant-garde artists crafting sculptures from interplanetary matter. Will you survive? Or will your mind be lost in the Network? Can you maintain your sanity?
Inspired by Tomasz Kołodziejczak's "Ring Sculptors," this interactive experience offers multiple endings and a truly immersive adventure where every decision shapes your destiny. Are you ready to sculpt your own fate?