Room Renovator: Furniture Decor Simulator
De game biedt een ruime keuze aan keukenmeubilair. Je kunt experimenteren met verschillende stijlen en unieke ontwerpen maken. En met een verscheidenheid aan serviesgoed, van elegante porseleinen sets tot kleurrijke keramische schalen, kunt u wat flair aan uw project toevoegen.
De game biedt creatieve vrijheid en de voldoening van het creëren van een mooie en functionele ruimte. Laat dus uw ontwerpfantasie de vrije loop en maak van gewone keukens verbluffende meesterwerken!