RunBean Galactic
Stap in de ruimtelaarzen van RunBean, een astronaut die op een gevaarlijke planeet is geland en zijn best doet om de indringer te doden! Probeer je onvermijdelijk lot uit te stellen door rond te rennen over de kleine 2D-wereldbol, spring over scherpe punten, glijd onder dodelijke platformen door, verzamel bonussen en reageer snel op plotselinge veranderingen van richting! Hoe langer je in leven blijft, hoe hoger de score wordt en hoe jaloerser de volgende arme ruimtereizigers zijn die deze planeet bezoeken.