SHARK! SHARK!
Je bent een heel ambitieus visje ... omringd door de slurpende onderwatermassa! Dit zijn gemene stiekeme waterduivels met een grote bek die je in een mum van tijd zouden opslokken. Plus de sluwe snel draaiende haaien en andere vijanden die je maar wat graag willen opeten. Maar jij bent slimmer en hebt ook nog eens een sluwe mond! En waarom zou je je laten opeten?