Sakura Succubus 6
Ogasawara Hiroki is in Astoria terechtgekomen: een klein Europees land met een koud klimaat, waar het vaak sneeuwt.
Hiroki ging naar Astoria als vriend van Hifumi, nadat de beroemde actrice en karuta-koningin door prinses Stephania was uitgenodigd om in het koninklijk paleis te logeren. Stephania was oorspronkelijk van plan Hifumi uit te dagen voor een karuta-wedstrijd, nadat ze de vorige keer van haar had verloren. Maar toen ze Hiroki ontmoette, viel Stephania als een blok voor hem.
Hiroki is een man waar iedereen in Japan (en ook de hele wereld) jaloers op is, dankzij het onlangs gepubliceerde nieuws over zijn relatie met de glamoureuze actrice Yamamoto Hifumi. En laten we vooral ook niet zijn affaires met de beroemde zakenvrouw Wakatsuki Marina en de tennisster Hazel Williams vergeten. En nu loopt hij weer tegen een andere ongelooflijke, aanbiddelijke vrouw op.
Zal er iets moois ontstaan tussen Hiroki en prinses Stephania van Astoria? Het is moeilijk om zo populair te zijn!