Santa's Holiday
Santa's Holiday luidt de feestdagen in met een heerlijk 3-op-een-rij-mysterie! Het is bijna Kerst, maar de Kerstman is op vakantie! Waar kan hij zijn? Help Nina en Elfin om overal het kerstgevoel te verspreiden. Versier het huis van de Kerstman met prachtige decoraties en versla listige levels met feestelijke power-ups! Een feestelijk avontuur wacht op je in Santa's Holiday.