Satay Shop Tycoon
Saté is het meest populaire voedsel in Indonesië en sommige landen in Azië. In deze game bouw je vanaf nul een bedrijf op om succesvol te worden!
En het allerbelangrijkste, verzamel het geld en maak van uw satézaak de beste ter wereld!